Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulüp Başkanı Cuma Güzel, Şahinbey Belediyesi olarak spora önemli yatırımlar yaptıklarını belirterek “Şahinbey Belediyesi olarak her zaman sporun ve sporcunun yanında olduk. Bunun içinde önemli yatırımlar yaparak vatandaşlarımızın hizmetine sunduk. Ayrıca amatör branşlara da yatırım yaparak birçok dalda şehrimize ve ilçemize kupalar ve madalyaların kazanılmasını sağladık. Birçok spor faaliyetlerine de ev sahipliği yapmak bizleri mutlu ediyor. Anadolu Yıldızları Karate Türkiye Şampiyonası Akkent Spor Salonu'nda ev sahipliği yaptık. Düzenlenen organizasyona 150 sporcu katıldı. Şehrimiz ve ilçemiz adına çok güzel bir organizasyondu. Tüm sporcuları ortaya koydukları mücadeleden dolayı tebrik ediyorum” dedi.
YAYINLAMA: 29 Mart 2022 / 19.46
GÜNCELLEME: 29 Mart 2022 / 19.46
Şahinbey Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızları Karate Türkiye Şampiyonası Akkent Spor Salonu'nda yapıldı. Şahinbey Belediyesi, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü işbirliği ile yıldız kız ve erkek sporcu kategorilerinde 150 sporcunun katıldığı Anadolu Yıldızları Karate Türkiye Şampiyonası İl Seçmeleri Akkent Spor Salonu'nda yapıldı.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
