Süper Lig’in 7. haftasında Adana Demirspor, Gaziantep FK’yı 4-0 mağlup etti. Maç sonunda açıklamalarda bulunan Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, ”Şunu söylemek istiyorum, aslında çalıştığımız gibi başladık maça önde basarak aynı gösterdiğimizi yaptı takım. Sonuç için çok çok mutluyum. İlk yarının belirli bölümünde takım biraz geride kaldı. Aslında biraz daha çalışmamız gereken bir konu daha var oda devamlılığı getirebilmek. Tabi ilk yarı baktığınızda kaçan pozisyonlarımız var golden sonra onları da değerlendirseydik farklı bir sonuç alabilirdik. Ama tabii ki de çok mutluyum. Takıma baktığınızda geride kalmasına rağmen çok derli toplu şekilde disiplinli bir şekilde defans yapmaya devam etti” diye konuştu.
YAYINLAMA: 26 Eylül 2021 / 17.43
GÜNCELLEME: 26 Eylül 2021 / 17.43
Süper Lig’in 7. haftasında evinde 4-0 galip gelen Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, ”Çalıştığımız gibi başladık maça önde basarak aynı gösterdiğimiz gibi yaptı takım” dedi.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
