Spor

Polisgücü 3 puanın sahibi oldu
Polisgücü 3 puanın sahibi oldu
Bölgesel Amatör Ligi 4’üncü grupta Gaziantep temsilcileri, ikinci yarının ilk hafta mücadelesinde karşı karşıya geldiler. Şehitkamil İlçe Stadyumunda oynanan derbi mücadelesinde üç puanı hanesine yazdıran konuk ekip Gaziantepgücü oldu. Maça her iki ekipte kontrollü başladı ve ilk 20 dakika den...
20 Ocak 2025