Anadolu Efes Kulübü, korona virüs testlerinde pozitif çıkan basketbolcular ve yarın oynayacakları Semt77 Yalovaspor karşılaşmasıyla ilgili ilgili açıklama yayımladı. Lacivert-beyazlıların resmi internet sitesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada, "1 Aralık 2021 Cuma ve 1 Ocak 2022 Cumartesi günlerinde A takımımız için yapılan Covid-19 testlerinde yedi oyuncumuzun ve bir teknik kadro üyemizin sonuçları pozitif çıkmıştır. İlgili A takım üyelerimizin tedavi ve izolasyon süreçleri ivedilikle başlatılmıştır. 03.01.2022 tarihinde oynanması planlanan Semt77 Yalovaspor - Anadolu Efes ING Basketbol Süper Ligi 15. hafta müsabakamız, Basketbola Dönüş Protokolü'nün 12. Bölüm Müsabakaların Ertelenmesi başlıklı maddesine göre, en az 6 oyuncumuzun karantina sürecinde olması sebebiyle ileri bir tarihe ertelenmiştir. Karşılaşmanın oynanacağı tarih ve saat Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından daha sonra belirlenecektir" denildi.
YAYINLAMA: 02 Ocak 2022 / 17.38
GÜNCELLEME: 02 Ocak 2022 / 17.38
Anadolu Efes, takımda 7 oyuncu ve 1 teknik ekipten olmak üzere toplam 8 kişinin korona virüs testinin pozitif çıkmasının ardından yarın oynanması planlanan Semt77 Yalovaspor karşılaşmasının ertelendiğini duyurdu.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
