Gaziantep FK Teknik Direktörü Erol Bulut, Spor Toto Süper Lig’in 33. haftasında deplasmanda 4-1 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu. Bugün ilk yarıda dengeli bir oyun olduğunu söyleyerek sözlerine başlayan Erol Bulut, “Rakip 1-0 öne geçti. Zaten kırmızı kartı yedikten sonra oyun tamamen Konyaspor'un lehine döndü. Kırmızı karttan 3 dakika sonra ikinci golü yemiş olduk. İlk yarı sahada pozisyona giremeyen bir Gaziantep Futbol Kulübü vardı. İkinci yarı 10 kişi kalmamıza rağmen bir şeyler yapmaya çalıştık. Gol atmaya çalıştık. Pozisyonlara da girdik. Yakaladığımız pozisyonlardan birini değerlendirdik ama gösterdiğimiz performans maçı kazanmak veya berabere bitirmek açısından yeterli değildi. Nitekim Konyaspor 3 ve 4. golü attıktan sonra haklı olarak da maçı kazanmış oldu” diye konuştu.
YAYINLAMA: 17 Nisan 2022 / 20.37
GÜNCELLEME: 17 Nisan 2022 / 20.37
Gaziantep FK Teknik Direktörü Erol Bulut, Konyaspor karşısında 10 kişi kaldıktan sonra oyunun tamamen rakibin lehine döndüğünü belirterek, bugünkü gösterdikleri performansın maçı kazanma ya da berabere kalma adına yetersiz kaldığını kaydetti.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
