Süper Lig'in 6. haftasında Konyaspor, deplasmanda Gaziantep FK’ya 1-mağlup oldu. Maçın ardından Konyaspor Teknik Direktörü İsmail Kartal basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Kartal, iyi oynadıkları maçta duran topla gol yediklerini belirterek, “Maça iyi hazırlandık. İyi başladık, net pozisyonlarımız var rakibe pozisyon vermedik. Ortaya koyduğumuz mücadelenin karşılığı bu olmamalıdır. Duran toptan bir gol yedik. En çok buna üzüldüm. Elimdeki oyuncuları değerlendirmeye çalışıyorum. Bu maçta olmadı. Ama diğer maçlarda olmayacak anlamına gelmiyor. İki maçtır iyi oynuyoruz ancak talihsiz goller yiyoruz. Özellikle duran topta yediğimiz gol beni üzdü. Rakibin pozisyonu yok. Bizim ise çok sayıda pozisyonumuz oldu ama değerlendiremedik” diye konuştu.
YAYINLAMA: 25 Ekim 2020 / 18.06
GÜNCELLEME: 25 Ekim 2020 / 18.06
İH Konyaspor Teknik Direktörü İsmail Kartal, Gaziantep FK maçının ardından, "Duran topla gol yemek beni üzdü" dedi.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
