Şampiyonlar Ligi’nde Bayern Münih’in PSG’yi 1-0 devirerek mutlu sona ulaşmasıyla 2019-2020 sezonu tamamlandı. UEFA, önceki gece oynanan maçın ardından geride kalan sezonda 32 kulübün hangi kalemlerden ne kadar gelir elde ettiğini açıkladı.
Finalde kaybetmesine rağmen PSG, yayın geliriyle 134 milyon Euro’nun sahibi oldu ve ilk sıraya yerleşti. Şampiyon Münih ise 129.9 milyon Euro’da kaldı.
Temsilcimiz Galatasaray, 29.9 milyon Euro (bugünkü kurla 260 milyon TL) ile 26. sırayı aldı. Bunun 15.2 milyon Euro’su katılım bedelinden, 1.8 milyon Euro’su gruptaki iki beraberlikten, 11.1 milyon Euro’su UEFA sıralamasından, 1.8 milyon Euro’su da yayın havuzundan geldi.
YAYINLAMA: 25 Ağustos 2020 / 14.38
GÜNCELLEME: 25 Ağustos 2020 / 14.38
Bayern Münih’in mutlu sonla tamamladığı Şampiyonlar Ligi’nde 2019-2020 sezonunun en fazla gelir elde eden kulüpleri belli oldu. Galatasaray 29.9 milyon Euro (260 milyon TL) ile 32 takım arasında 26. sırada yer aldı.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
