Ziraat Türkiye Kupası Son 16 Turu maçında Kasımpaşa evinde Gaziantep FK’ya 2-1 mağlup olarak Türkiye Kupası’na veda etti. Maçın ardından basın toplantısında açıklamalarda bulunan Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ümit Şengül, kupayı maç öncesinde hedef olarak gördüklerini ifade ederek, “Maça da çok iyi başladık, istediğimiz oyunu sahaya yansıttık. Golü bulduk sonrasında yakaladığımız iki pozisyon var. Birisini yüzde yüz kaçırdık, diğerini rakip kaleci kurtardı ve çok kaliteli bir kurtarıştı. Maçı ilk yarı koparabilirdik, başaramadık. İkinci yarı sahanın da ağır olması iki takımı da etkiledi. Ama kupadan elendiğimiz için üzgünüz. Lig bizim için daha önemli. Ligde kazanıp ilerleyen haftalara daha rahat bakmak istiyoruz. Bütün planlarımız o yönde olacak“ dedi.
YAYINLAMA: 08 Şubat 2022 / 21.15
GÜNCELLEME: 08 Şubat 2022 / 21.15
Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ümit Şengül, “Lig bizim için daha önemli. Ligde kazanıp ilerleyen haftalara daha rahat bakmak istiyoruz. Bütün planlarımız o yönde olacak“ di-ye konuştu.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
