Emniyet müdürlüğüne bağlı Silah Mühimmat Kaçakçılık Şubesi 1990 yılının 11 aylık döneminde 58 adet çeşitli çapta silah ve 72 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi. Konuyla ilgili alınan bilgilere göre, 11 ay içerisinde 27 kaleşnikov uzun namlulu silah ve 31 adet çeşitli çaplarda tabanca ve bunlara ait 11 bin 970 adet mermi yakalayan polis, bu olayla ilgili olarak 20 kişiyi yakaladı. Kaçakçılardan silah temin etmek için müşteri kılığına giren polisler, gittikleri 3 olayda da uyuşturucu madde ile karşılaştı. Yapılan başarılı operasyonlar sayesinde 70 kilo esrar ve 2 kilo da eroin ele geçiren Silah Mühimmat Kaçakçılık Şubesi, yakaladıkları suçluları adli mercilere teslim ettiler.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.56
GÜNCELLEME: 15 Nisan 2020 / 23.54
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
