Gaziantep Veterinerleri Müdürlüğü, bulaşıcı hayvan hastalıklarının yayılmasını önlemek amacıyla yetiştiricilere çağrıda bulunmuştur.
Çağrıda mevsim dolayısıyla hayvan hareketlerinin başlayacağı bildirilmiş ve yetiştiricilerin gerek mera bulmak ve gerek ticari amaçla yapacakları yer değiştirilmelerinde, mutlaka veteriner kuruluşlarına başvurmaları istenmiştir.
İzinsiz Hayvan nakledenler hakkında da, kanuni işlem yapılacağını bildirilmektedir.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.27
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.27
Gaziantep Veterinerleri Müdürlüğü, bulaşıcı hayvan hastalıklarının
İlginizi Çekebilir
52 milyarlık vurgun mu?
#40 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Bitli okul yüzleri kızartmıyor mu?...
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Bir memur; “Bu zamlarla çıldırmazsak iyi" diyor
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“Tataroğlu’nun görevden ayrılması söz konusu değil”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
“ANAP’lı muhaliflerin bizi kullanmasına fırsat vermeyiz”
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Meclis üyeleri kazan kaldırdı
#40 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
