Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, 2015 yılı 1. çeyreğinde büyüme rakamlarının bekledikleri seviyede gelmeyeceğini belirtti. Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Türkiye-Polonya İş Forumu’nun ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı. Zeybekci, 2015 yılı 1. çeyreğinde büyüme rakamlarının bekledikleri seviyede gelmeyeceğini belirterek, "Eksi ya da sıfır gelmeyecek, artı gelecek ama istediğimiz seviyede de olmayacak. Büyüme rakamları, 2. çeyrekten sonra da yavaş yavaş istediğimiz noktaya gelecek" dedi.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.17
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.17
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, 2015 yılı 1. çeyreğinde büyüme rakamlarının bekledikleri seviyede
İlginizi Çekebilir
İnşaat ve hizmet üretiminde büyüme sınırlı kaldı
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Yoksulluk sınırı 119 bin 344 TL oldu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Sanayinin zirvesindeki ilk üç şirket yerini korudu
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Ekonomi siyasetin gölgesinde kaldı
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Mayıs ayında konut fiyatları yükseldi
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Toprağı yakmayın!
#Ekonomi / 16 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
