Gaziantep'te şüpheli paket ihbarı polisi alarma geçirdi
İnönü Caddesi Eski Doğumevi Kavşağı'nda şüpheli paket ihbarının yapılması üzerine bölgeye gelen asayiş ekipleri, güvenlik şeridi çektikleri kavşağı araç ve yaya trafiğine kapattı. Bilgi verilmesi üzerine olay yerine gelen bomba imha ekiplerinin yaptıkları inceleme sonucunda, şüpheli paketin argon gazı tüpü olduğu belirlendi. Yetkililer, buzdolaplarına doldurulan argon gazı tüpünün boş olduğunu, birisi tarafından atılmış veya unutulmuş olabileceğini belirttiler. Şüpheli paketin
alınmasının ardından kavşak yeniden araç ve yaya trafiğine açıldı.
Bu arada, ekiplerin çalışması sırasında olay yerinde şüpheli görülen 2 kişi ise sorgulanmak üzere ekip aracına alındı.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 00.31
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.31
ihbarının yapılması üzerine bölgeye gelen asayiş ekipleri, güvenlik şeridi çektiler.
İlginizi Çekebilir
2 bin esnafın ne maliye ne oda kaydı ne de ruhsatı var
#Güncel / 23 Haziran 2026
30 köyün hayatı ve tarımı durma noktasına geldi
#Güncel / 23 Haziran 2026
Sağlık ve sosyal hizmet emekçileri yeni hak kayıplarıyla karşı karşıya
#Güncel / 23 Haziran 2026
5 aylık dönemde bin 86 şirket kuruldu
#Güncel / 23 Haziran 2026
Turizm Fakültesi 12. Dönem mezunlarını verdi
#Güncel / 23 Haziran 2026
Güneydoğu’da toz taşınımı
#Güncel / 23 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
