Türkiye’yi Avrupa’da temsil eden Gaziantep Polisgücü Kadın Hokey Takımı bugün sahada rakibine şans tanımayarak İsviçre’nin Wettingen takımını 3-2’lik skorla yendi. Adını şampiyonanın finaline yazdıran hokeyin sultanları yarın İskoç ekiple şampiyonluk kupası için mücadele edecek. Sonuçları değerlendiren Gaziantep Polisgücü Spor Kulübü Başkanı Mehmet Kaplan, “Erkek ve kadın takımlarımız Allah'a çok şükür ki yeniden Avrupa’da destan yazarak finale kalmayı başardılar. Danimarka’da yaşadığımız vize skandalına rağmen sporcularımız milli ruhla hareket ederek sahaya kazanmak için çıktı. Gerek erkek gerekse kadın takımımız yarın sahaya bir kez daha Avrupa şampiyonluk kupalarını kaldırmak için çıkacak. Sporcularımızı, teknik heyetimizi yürekten kutluyorum” dedi.
YAYINLAMA: 06 Haziran 2022 / 15.06
GÜNCELLEME: 06 Haziran 2022 / 15.06
Alanya’da gerçekleştirilen Avrupa Hokey Şampiyonası'nda Türkiye’yi temsil eden Gaziantep Polisgücü Kadın Hokey Takımı İsviçre’nin Wettingen Takımı'nı 3-2’lik skorla yenerek adını finallere yazdırdı.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
