Antalya'nın Alanya ilçesinde Gaziantep Polisgücü Spor’un ev sahipliğinde başlayan olan EuroHockey Club Challenge II 2022 Women karşılaşmalarında ilk maçını Avusturya’nın Navax AHTP Wien takımıyla oynayan Gaziantep Polisgücü Spor Kadın Hokey takımı sahadan 2-0’lık üstünlükle ayrıldı. Avrupa Şampiyonası'nda takımını yalnız bırakmayarak maçları Alanya’da izleyen Başkan Mehmet Kaplan kadın takımının aldığı ilk galibiyetten dolayı mutlu olduklarını ifade ederek, “Bugün kulübümüzün ev sahipliğinde Avrupa Şampiyonası'ndaki ilk galibiyetimizi aldık. Rakip takımımız Avrupa’nın en güçlü takımlarından birisiydi. Ama şampiyonaya çok iyi hazırlanan ekibimiz sahada rakibine şans tanımadı. Bundan sonraki maçlardan da galip ayrılmak istiyoruz” dedi.
YAYINLAMA: 05 Haziran 2022 / 19.11
GÜNCELLEME: 05 Haziran 2022 / 19.11
Alanya’da start alan Avrupa Hokey Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil eden Gaziantep Polisgücü Kadın Hokey Takımı ilk maçında Avusturya’nın Navax AHTP Wien takımını 2-0 yendi.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
