Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın 2015 yılı programında olan yarışma, Kilis yolu kavşağında başladı.Yarışmaya çeşitli yaş gruplarından toplam 120 bisikletçi katıldı. Yarış Komiseri İbrahim Ortaabacı yaptığı açıklamada, "Gaziantep’te Şahinbey kupasını düzenliyoruz. Burada 120 civarında sporcu, yıldız A, yıldız B, yıldız C ve büyükler kategorisi olmak üzere 3 gün boyunca saate karşı ve yol yarışı devam edecek. Güzel bir yarış oluyor.Aynı zamanda olimpiyatlara hazırlanan milli takımlarımız var. Cumhurbaşkanlığı kupası başlayacak.Kilis yolu kavşağında başlayan yarış, yine aynı yerde bitecek. Şu anda gençler 120 kilometre yol gidecekler” dedi.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.17
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.17
Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın 2015 yılı programında olan yarışma, Kilis yolu kavşağında başladı.
İlginizi Çekebilir
‘’Işın’ın Işığı’’ sergisi sanatseverlerle buluşacak
#Kültür-Sanat / 30 Mart 2026
“Sessizliğin Renk Dili” temalı resim sergisi açıldı
#Kültür-Sanat / 01 Mart 2026
Mavi nefes resim sergisi açılıyor
#Kültür-Sanat / 12 Şubat 2026
“Asrın Felaketi”nin 3. Yılı Fotoğraf Sergisi açıldı
#Kültür-Sanat / 05 Şubat 2026
Atatürk portreleri sergisi açıldı
#Kültür-Sanat / 30 Ocak 2026
“Biraz Taş, Biraz Hayvan, Biraz Düş” resimleri sergilenecek
#Kültür-Sanat / 08 Ocak 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
