Camia olarak çok zor bir süreç yaşadıklarının altını çizen Gaziantepspor Teknik Direktörü Ender Alkan, “Çok zor şartlar altında mücadele ediyoruz. Buna rağmen 7 puan aldık. Sezona -6 puanla başladık. Bir -3 puan cezası daha aldık. Eski Başkan Celal Doğan da dahil kimse kulübe uğramıyor. Sadece mevcut başkanımız, 2 yöneticimiz ve valimiz bize yardımcı olmaya çalışıyor. Tesislerimizde elektrik bile yok. Oyuncularımız soğuk suyla duş alıyorlar. Bazıları da duş almadan evlerine gidiyorlar. Tesislere sadece postacılar icralık evrakları iletmeye geliyor ya da elektrik dağıtım şirketi yetkilileri sık sık gelerek kaçak elektrik kullanıyor muyuz diye kontrole geliyor. Sahipsiz bir takımız. Buna rağmen iyi mücadele ediyoruz. Samsunspor’a da şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum” diye konuştu.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.24
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.24
Camia olarak çok zor bir süreç yaşadıklarının altını çizen Gaziantepspor Teknik Direktörü Ender Alkan, “Çok zor şa
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
