Maçtan sonra açıklamalarda bulunan Balıkesirspor Baltok Teknik Direktörü Giray Bulak, "Bu saha şartlarında böyle bir zeminde dürüst oyun oynayan her iki tarafı ve kenar yönetimleri kutluyorum. Bugün çok kötü bir zemin vardı. Biz zeminin daha iyi olacağını bekliyorduk ama bu zemin girdiğimiz pozisyonlarda bize olumsuz yansıdı. Rakibi eksik yakalamışken birkaç tane topumuz suya takıldı, onlardan yararlanamadık. Bizim açımızdan oynan iyi oyun, hem savunmayı iyi yapabilmemiz hem atağa iyi çıkabilmemiz bizi mutlu etti. İyi çalışan bir ekibiz. Kazandığımız için mutluyuz. Gazişehir'e de bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum. Çünkü bu şehir pek çok yönüyle Süper Ligi hak ediyor. İnşallah bundan sonra başarılı olup lige çıkarlar. Üç tane takım üst lige çıkıyor, biri biz olalım, biri de Gazişehir olsun" diye konuştu. İHA
ANASAYFA
Spor
Balıkesirspor Baltok Teknik Direktörü Giray Bulak: İyi çalışan bir ekibiz, kazandığımız için mutluyuz
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.25
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.25
Maçtan sonra açıklamalarda bulunan Balıkesirspor Baltok Teknik Direktörü Giray Bulak, "Bu saha şartlarında böyle bir zem
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
