Açıklamalarda bulunan Adana Demirspor Teknik Direktörü Hakan Kutlu ise, "Geçen hafta şanssız bir mağlubiyet almıştık. Bugün geçen haftaki mücadelemizin biraz daha üzerine koyup maça galip geldik. Maça gerçekten çok iyi başladık. Girdiğimiz net pozisyonlar, kaçırdığımız bir penaltı vardı. Daha sonra yine oyundan düşmedik ve golü bulduk. Maçın ilk yarısını bir kaç pozisyonla daha tamamladık. İlk yarı rakibimize çok fazla pozisyon vermedik. Maçın ikinci yarsında ise fiziksel açıdan oyundan biraz düştük ve o yüzden oyunu ikinci bölgede kabul edip, hızlı kontra ataklar denedik. Bunda da başarılı olduk iki üç net pozisyona girdik. Kazandığımız için mutluyuz. Buraya gelip bize inan taraftarlarımıza da teşekkür ederim" dedi.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.23
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.23
Açıklamalarda bulunan Adana Demirspor Teknik Direktörü Hakan Kutlu ise, "Geçen hafta şanssız bir mağlubiyet almıştık. Bugün geçen haftaki mücadelemizin biraz daha üzerine koyup maça galip geldik. Maça gerçekten çok iyi başladık.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
