İki haftadır kötü bir gidişatları olduğunu anımsatan Gazişehir Gaziantep Antrenörü Mustafa Aksoy, “Buna dur diyebilmek adına maça çıktık. Rakibin gücünü biliyorduk. Sıkıntılı bir takım ama bireysel olarak iyi bir takım. Hafta içi buna yönelik iyi çalışmalar yaptık. Bugün de semeresini aldık. Oyun genelde bizim kontrolümüzde gitti. İlk yarıda çok pozisyon kaçırdık. Maçı daha erken koparabilirdik. Bugün istek ve arzumuz çok iyiydi. Sahada inanmış bir Gazişehir Gaziantep vardı. Bizim takımımız bireysel olarak çok iyi ama bir türlü yakalayamadık ritmi. İnşallah bundan sonraki süreçte daha iyi olacak. Çok inanmış, kendini bu takıma adamış başkana ve yönetim kuruluna sahibiz. Onlar her şeyin en iyisini hak ediyorlar. İnşallah bundan sonraki süreç bizim için iyi olur. Sezon sonu arzuladığımız şampiyonluğa da ulaşırız” ifadelerini kullandı.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.24
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.24
İki haftadır kötü bir gidişatları olduğunu anımsatan Gazişehir Gaziantep Antrenörü Mustafa Aksoy, “Buna dur diyebilmek adına maça çıktık. Rakibin gücünü biliyorduk. Sıkıntılı bir takım ama bireysel olarak iyi bir takım.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
