Gazişehir Gaziantep Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, "Golü bulduktan sonra oyun tersine döndü, topa hakim olamadık” dedi. Adanaspor maçının ardından açıklamalarda bulunan Gazişehir Gaziantep Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, "Adana'ya kazanmak için geldik. Oyunun ilk bölümünde, ilk yarının genelinde topa hakim taraftık. İlk yarı golü atmış olsak ikinci yarıya daha iyi başlardık. Gol gecikince Adanaspor'un da direnci arttı. Golü bulduktan sonra oyun tersine döndü, topa hakim olamadık. 1-0'dan sonra yakaladığımız pozisyonda 2-0 yapmış olsak maçı koparacaktık, bu olmadı. Bu sene yediğimiz en güzel gollerden birini yedik. Çok güzel bir frikik golüydü. Son 15 dakika iki takım da kazanmak adına oynadı. 2-1'i de yakalayabilirdik. Zevkli, çekişmeli ve iyi bir maç oldu. Amacımız deplasmanda 3 puan almaktı ama yenemiyorsan yenilmeyeceksin. İki takımın futbolcularını da tebrik ediyorum" dedi. İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.24
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.24
Gazişehir Gaziantep Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, "Golü bulduktan sonra oyun tersine döndü, topa hakim olamadık” d
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
