Giresunspor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar, acı bir mağlubiyet aldıklarını söyledi. Giresunspor, Spor Toto 1. Lig'in 14. haftasında sahasında konuk ettiği Gazişehir Gaziantep’e 5-1 mağlup oldu. Maçın ardından Giresunspor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar açıklamada bulundu. “5-1 mağlup olan bir takımın hocası nasıl konuşur bilmiyorum ama profesyonellik gereği konuşmak durumundayız” diyen Hüseyin Kalpar, “Gerçekleri doğruları konuşacağız. Maça 1-0 mağlup başladık. Bu mağlubiyetin altından kalkabilme adına iyi pozisyonlar bulduk. Devreyi nitekim 1-0 yenik kapattık. 54. dakikada penaltı golüyle 1-1’i yakaladık. 3 dakika sonra kendi kalemizde golü bulduk. Uğur’un da dışarı atılmasıyla oyun disiplininden koptuk ve acı bir mağlubiyet aldık” dedi. Başkanın ve yönetim bu skoru hak etmediğini belirten Kalpar, “İstanbulspor maçından beridir, basit goller yeme hastalığımız var. Çok iyi mücadele ederek 5 gol yemek, ister istemez bizi üzüyor. Üzülmemek mümkün değil. Bunun altından nasıl kalkabiliriz, nasıl telafi ederiz bunun çalışması içinde olmak lazım. Giresunspor, Giresunluların takımı. Oyuncularımıza ve takımımıza geçmiş olsun” ifadelerini kullandı. İHA
ANASAYFA
Spor
Giresunspor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar:Oyun disiplininden koptuk ve acı bir mağlubiyet aldık
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.25
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.25
Giresunspor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar, acı bir mağlubiyet aldıklarını söyledi.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
