Afjet Afyonspor Teknik Direktörü Yusuf Şimşek ise, "Buraya gelirken amacımız puan veya puanlar almaktı. Bunun için hazırlanmıştık ama penaltı ile kaybetmek gerçekten çok üzücü. Bence iki taraf da birbirine çok fazla üstünlük sağlayamadı. Ortada geçen ve hakkı beraberlik olan bir maçtı ama penaltı ile kaybetmek çok çok üzücü. Ben futbolcu kardeşlerimin mücadelesinden, isteğinden, arzusundan son derece memnunum. Hepsinin ayağına, yüreğine sağlık, hepsini alınlarından tek tek öpüyorum. Bizim rakibimiz Gazişehir değil. Bizim rakiplerimizle içeride oynayacağımız önemli maçlarımız var. Biz o maçlara odaklanmak zorundayız. Buradan Afyon taraftarlarına da seslenmek istiyorum. Önümüzde çok zorlu bir Adana Demirspor maçı var. Bizi o maçta yalnız bırakmasınlar. Artık önümüze bakmak zorundayız"diye konuştu. Haber Merkezi
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.29
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.29
Afjet Afyonspor Teknik Direktörü Yusuf Şimşek ise, "Buraya gelirken amacımız puan veya puanlar almaktı.
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
