Darüşşafaka Tekfen Başatrenörü Selçuk Ernak ise Gaziantep takımının çok iyi bir sezon geçirdiğini belirterek, "Sahalarında çok ciddi galibiyetler aldılar. Maçın genelinde tempoyu çok iyi kontrol ederek oynuyorlar. Biz ilk yarı bir dönen topları alamadık ve düşük yüzdeyle oynamamız maçta onların temposunu kabul etmemize sebep oldu. İkinci yarı çok iyi savunma yaptığımızı düşünüyorum. Hücum yine istediğimiz seviyede değildi. Kaç kere maçta elimize gelen fırsatları teptik. Dönen toplardan boş döndük. Son topta faul yapmak istedik fakat çok çabuk gelişti. Oyuncularımız büyük gayret etti. Bu maçlara bir gün hazırlanma süremiz oluyor biliyorsunuz. Oyuncularıma o yüzden özellikle teşekkür ediyorum. Gaziantep zor deplasmanlardan biri bizim için ve çok kıymetli bir galibiyet oldu. Bu şekilde beraber oynamaya, eksiklerimizi beraber gidermeye devam edeceğiz. İki takımı da tebrik ediyorum" diye konuştu. İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 05.25
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 05.25
Darüşşafaka Tekfen Başatrenörü Selçuk Ernak ise Gaziantep takımının çok iyi bir sezon geçirdiğini belirterek, "Sahaların
İlginizi Çekebilir
TFF bahiste başkanlar için düğmeye bastı
#Spor / 20 Mayıs 2026
51 kiloda Avrupa ikincisi oldu
#Spor / 19 Mayıs 2026
FİFA, Gaziantep FK’ya 3 dönem transfer yasağı getirdi
#Spor / 14 Mayıs 2026
Gaziantep FK Rams Başakşehir ile karşılaşacak
#Spor / 10 Mayıs 2026
Galatasaray üst üste 4. kez Süper Lig şampiyonu: Yayın gelirinde 16.4 milyon Euro’yu garantiledi
#Spor / 10 Mayıs 2026
Dünya üçüncüsü oldu
#Spor / 06 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
