Şehitkamil Belediyesi Zabıta ekiplerince 39 gövde kaçak dişi koyun eti yakalandı. Dişi koyun kesiminin yasaklandığı belirterek, kaçak kesim yapanlar hakkında yasal işlemlere başlandı. Göllüce mahallesi Besi Hanları’nda kaçak dişi koyun kesimi yapan mezbahalar Şehitkamil Belediyesi zabıta ekiplerince denetleniyor. Zabıta ekiplerinin günlük denetimleri sırasında Mustafa Argalıoğlu’na ait mezbahada 39 gövde dişi koyun eti yakalandı. Dişi ve gebelik süresi bitmemiş koyunların kesiminin yasaklandığını belirten zabıta yetkilileri, bu tür kesim yapanlar hakkında yasal işlemler yapıldığını ifade ettiler. Yakalanan etlerin 955 kilogram olduğu ve bugüne kadar yapılan denetimler sırasında elegeçirilen en fazla kaçak et olduğu kaydedildi. kaçak olarak kesilen dişi koyunların üzerine sahte mühür vurularak Kahramanmaraş’ta satıldığını söyleyen zabıtalar, etlerin sağlık kontrolü yapıldıktan sonra, sakıncalı bulunursa imha ekipleri edileceğini, eğer hastalıklı değilse Et Balık Kurumu’na gönderilerek satılacağını ifade ettiler.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.57
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Çocuk Hastanesi kapasite üstü hizmet vermeye devam ediyor
#20 Yıl Önce / 08 Haziran 2026
Dershane sektöründe 50 trilyon lira dönüyor
#20 Yıl Önce / 01 Haziran 2026
500 Büyük arasında 10 Gaziantepli firma var
#20 Yıl Önce / 01 Haziran 2026
Eğitime en az kaynak aktarılan il Gaziantep
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
Zeugma arkeopark haline getirilecek
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
Bilginin değer görmediği bir ülkede sağlıklı üretim olmaz
#20 Yıl Önce / 19 Mayıs 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
