Doğan, “Biz vatandaşlarımızın mağdur olmasını istemiyoruz. Ancak İl Trafik Komisyonu’nun aldığı kararın da uygulaması gerekiyor. Bu nedenle at arabası olan vatandaşların, araçları ile kent içerisine girmemeleri kendi yararına olacaktır” şeklinde konuştu.
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 04.27
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 04.27
Doğan, “Biz vatandaşlarımızın mağdur olmasını istemiyoruz. Ancak İl Trafik Komisyonu’nun
İlginizi Çekebilir
Şehitkamil'de oyunlara bir yenisi daha eklendi
#20 Yıl Önce / 26 Haziran 2026
İşsizlik çığ gibi büyüyor
#20 Yıl Önce / 26 Haziran 2026
7 bin tane seyyar satıcımız mevcut
#20 Yıl Önce / 26 Haziran 2026
Büyükşehir Belediyesi Eski Genel Sekreteri Sofuoğlu: Fuar alanını katledecekler
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
25 Yıl önce gömüldüğü kimsesizler mezarlığında bu kez ailesi vardı
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Sit alanına yapılan inşaatlar yıkılacak
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
