Büyükşehir belediye başkanı celal Doğan, göreve başladıklarında otogardan elde edilen gelirin ayda 8 milyon 200 bin lira gibi düşük bir düzelde olduğunu belirterek, şu anda ulaşılan rakamın ayda 67 milyon lira olduğunu söyledi. Belli bir süre içerisnde otogardan elde edilen gelirin yükseltilmesi konusunda yapılan çalışmalarla, rakamın önce 16 milyon 200 bin liraya ardından 34 milyon liraya yükselttiğini vurgulayan Doğan, “Gaziantep gibi bir kentte, bu gelir bile çok düşük düzeydeydi. Sonunda, araçların çıkışında kesilen bilet karşılığı elde edilen bu miktarı, orayı ihaleye çıkarark ayda 67 milyona yükseltme başarısı gösterdik” diye konuştu.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.58
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
