Büyükşehir belediyesi tarafından yaptırılan ve Gaziantep’in ilk ve çok katlı otoparkı olan Doğumevi Kavşağı’ndaki otopark inşaatının 1992 yılı başlarında tamamlanacağı bildirildi. Türkiye’nin altıncı büyük şehri olan ve her geçen gün nüfusu artış gösteren Gaziantep’te trafk sorununa çözüm amacıyla yapımına başlanan çok katlı otopark yakında hizmete girecek. Büyükşehir belediyesi tarafından yapımına 1990 yılında başlanan Doğumevi kavşağındaki 4 katlı otoparkın üç katı tamamlanmış bulunuyor. 3 bin 700 metrekare alan üzerine yapılan otoparkın 400 araç kapasiteli olduğu ve içerisinde işyerleri buluncağını ifade eden Büykşehir Belediye yetkilileri, ihale bedeli 3 milyar olan inşaat için şu ana kadar 4 milyar lira para harcandığını ve tamamlanıncaya kadar maliyetin 10 milyar liraya bulacağını belirttiler. Park sorununu çözmek için 1992 yılında Turizm Parkı’nda yeni bir otopark yapımına başlanacağı ifade edildi. 5 bin 390 metrekare alan üzerine yapılacak Turizm Otoparkı biri 9, diğeri 7 katlı iki bloktan oluşacak. 1991 yılı birim fiyatlarına göre maliyeti 28 milyar lira olark hesaplanan otoparkın bürokrat ve otopark karışımı bir bina olacağı kaydedildi.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.57
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
