Şehrin en işlek yeri olan Gaziler caddesi’nde çöp bidonlarının olmayışı esnafı zor durumda bırakıyor. Caddenin belirli kesimlerine birer çöp bidonu konulmasını isteyen vatandaşlar, her gün koşuşturmaktan bıktıklarını söyleyerek, “Sabahları çöp toplayan araç gelmez merakı bizleri oldukça düşündürüyor. Oysa belirli kesimlere bidon konulsa, hergün biriken çöplerimizi oraya atarız. Fakat defalarca durumu ilgililere ilettiğimiz halde hiçbir girişimde bulunmayıp, eski sisteme devam ettiler” diye konuştular. Sabahın erken saatlerinde çöp toplamaya başlayan ekiplere yetişemediklerini söyleyen Gaziler Caddesi’ndeki esnaf, “Bazen geçtiğimiz zaman çöplerimiz işyerimizde bir ertesi güne kadar bekliyor. Erken geldiğimiz günde çöp aracı geç geliyor. Eğer büyük bidonlar olsa bu kadar eziyeti çekmeyiz” dediler.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.58
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
