“Kasım ayında 16 bin abonenin telefonu kapatıldı” Telefon faturalarının yüksek gelmesinden yakınan abonelere istendiği zaman ayrıntılı fatura verildiği vurgulanarak, tüm işlemlerin bilgisayarda yapıldığı ve hata oranının en aza indirildiği belirtildi. gazetelerde fal merkezlerinin telefonlarının yayınlamaya başlaması ile birlikte telefon faturalarının yükseldiğine dikkat çeken yetkililer, hanımların bu telefonları arayıp dakikalarca konuştuklarını, ancak daha sonra da fatura niye kabarık diye şikayet ettiklerini belirtiyorlar.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.54
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
