Kirli gıda maddeleri ve özellikle kirli enjektörden insanlara bulaşan Sarılık hastalığının, bu yıl Gaziantep’te yüzde 7 oranında görüldüğü bildirildi. Gaziantep Kızılay Kan merkezi Başkanı Dr. Şakir Özyetkin, şu ana kadar 9 bin 200 ünite kan alındığını ve bunların içinde önemli bir hastalığa rastlanmadığını söyledi. Özyetkin, daha önce kan sıkıntısı çekildiğini v gezici ekibin ilçelerde vatandaşlardan kan alındığını belirterek, “Kanlarda önemli bir hastalığa rastlanmadı. Ama 9 bin 200 ünite kandan yaklaşık 700’ünde gizli sarılık görüldü. Öldürücü sağlık türü çok tehlikeli, halkımız temizliğe çok dikkat etmeli” diye konuştu. Halkı kan vermeye çağıran Dr. Şakir Özyetkin, “Kan vermek sağlığa Zaralı değil, yaralıdır. Kan veren kişinin hasta olup olmadığı da böylece ortaya çıkıyor. Bazen çok zor durumda kalıyoruz., bu nedenle vatandaşımızın kan vermesini istiyoruz. Biz her hafta ilçeleri geziyoruz” dedi.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.54
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
