Yılbaşından sonraki ilk kararnamede Vali Erhan Tanju ve Emniyet Müdürü Tezcan Özkanlı var. Demirel Hükümeti’nin üst düzey bürokratlar ve daire müdürlükleri konusundaki atama kararnamesini yılbaşından sonra açıklanacağının belirtilmesi üzerine, tayin bekleyen bürokratlar yeni yıla pek neşeli giremiyor. Gaziantep’te yapılacak atama ve değişikliklerle ilgili olarak çalışmaların son aşamada olduğunu ve üst düzey bürokratlarla daire müdürlerinin durumunun bir komisyon tarafından incelendiğini söyleyen Turizm Bakanı Abdülkadir Ateş, atama ve yer değişiklerinin yılbaşından sonra kesinleşeceğini ifade etti. Atamalarla ilgili olarak DYP ve SHP kanadında çalışmalar son hızla sürerken, ilk kararnamede Vali Erhan Tanju ile, Emniyet Müdürü Tezcan Özkanlı’nın isimlerinin bulunduğu öğrenildi.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.58
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
