Bir yıl içerisinde Gaziantep’te telefonsuz işyeri ve ev bırakmayan PTT başmüdürlüğü Çıksorut sakinlerine yeni yıl armağanı olarak iki bin telefon dağıtılacağı öğrenildi. Konuyla ilişkin olarak bir açıklama yapan PTT Başmüdürü Ayşakar, daha önce bin abonelik olan Çıksorut Yeni Mahalle’ye 1 milyar 431 Milyon harcama yarak iki bin hat ilave edildiğini söyleyerek, “Şehirde telefon sorunlarını tamamladık. Artık bu çevrede oturan vatandaşlarımız evlerine ve işyerlerine telefonlarını alabilecekler” dedi. ayrıca Düztepe semtine de geçici ek telefon santralini yapacaklarını belirten Ayşakar, “1992 yılı için bazı planlarımız bulunmakta. Bunları geliştirmek için şimdiden kolları sıvadık. Düztepe bölgesinde oturan aboneler bizi sürekli sıkıştırıyorlardı. Bunu gidermek için arsa satın aldık. PTT binası kuruncaya kadar bu bölgeye geçici santral kurup istedikleri asgariye indirmek için telefon dağıtımına başlayacağız” diyerek, 1992 yılı içerisinde telefon sorunlarının tamamen çözüme kavuşacağını sözlerine ekledi.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.57
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
