Kış mevsiminin kendini iyice hissettirmeye başladığı şu günlerde yakacak alamayan yoksullar, tahta parçaları toplamak için inşaata dadandılar. Yakacak fiyatları cep yakarken odun, kömür alamayan pek çok yoksul vatandaş, inşaat halindeki binaların önünde dolaşıp, tahta parçaları topluyor. 1992 yılında tamamlanması düşünülen yeni vilayet binası inşaatına da hergün yakacak toplamak için kadınlar geliyor. Soğukta oturmaktan bıktığını belirten kadınlar, “Evimize yakacak bir şeyler alamadık. Havalarda her geçen gün daha da soğuyor. Çoluk çocuk evde titreşip duruyoruz. Bir ton odun almaya kalksak iki ay aç kalacağız. Bu nedenle sabahın erken saatlerinde inşaatlara gelip tahta parçalarını topluyoruz” şeklinde konuştular.
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.57
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
Lüks konut yapan 155 müteahhit incelemede
#20 Yıl Önce / 22 Haziran 2026
Belge ve bilgiler meclis üyelerinden bile gizleniyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Dionysos ve Danea villalarımı yanında başka bir villa gün ışığına çıkarılacak
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Şahinbey’i çöp götürüyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Antep evlerinin onarını çatılardan başladı
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yükselen faizler yükselen inşaat sektörünü vuruyor
#20 Yıl Önce / 15 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
