Gaziantep Ticaret Odası (GTO) Başkanı Mehmet Aslan, Türkiye'nin ilk 500 büyük firması arasına giren Gaziantepli 19 firmayı kutladı. İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ''Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu - 2011'' raporu açıklandı. GTO'dan yapılan açıklamaya göre raporda, Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu arasında Gaziantep'ten 19 firma sıralamada yer aldı. GTO Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Aslan, sıralamaya giren Gaziantepli firmaların başarılarını tebrik ederek firmaların gösterdiği başarının gurur verici olduğunu ve Gaziantep olarak istikrarlı büyümeyi sürdürdüklerini belirtti. Aslan, şunları kaydetti: ''Geçtiğimiz yıl 16 firmamız ilk 500'de yer alırken bu yıl 3 yeni firmamız daha ilk 500'e girmeyi başardı ve başarılı firma sayımız 19'a yükseldi. Firmalarımızla ne kadar gurur duysak yeridir. Yaşanılan ekonomik krizle yaşanan Pazar daralmasına karşın sanayicilerimiz olağanüstü bir gayret göstererek yeni başarılara imza attılar. Başarılarıyla bizleri gururlandıran tüm firmalarımızı yürekten kutluyorum.''AA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 01.55
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 01.55
GTO Başkanı Mehmet Aslan, Türkiye'nin ilk 500 büyük firması arasına giren Gaziantepli 19 firmayı kutladı.
İlginizi Çekebilir
Enerji fiyatlarındaki yıllık artış yüzde 100'ü aştı
#Ekonomi / 22 Haziran 2026
Kartlı harcamalarda tarihi tersine dönüş
#Ekonomi / 22 Haziran 2026
Don, kuraklık ve sel felaketleri çiftçinin gelirini yok etti
#Ekonomi / 22 Haziran 2026
Geçen yılın aynı ayına göre yüzde 31,2 azalma var
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İkili işbirlikleri daha da üst seviyeye taşınacak
#Ekonomi / 18 Haziran 2026
İnşaat ve hizmet üretiminde büyüme sınırlı kaldı
#Ekonomi / 17 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
