Gaziantep'te ikinci el oto satıcıları işlerin durgunluğundan dert yanarken, vatandaşlar da araç fiyatlarının pahalılığından yakındı.
Kentte, ikinci el oto satıcıları, büyük yoğunluk yaşanmasına rağmen, işlerin çok durgun olduğunu belirtti. Gelenlerin sadece kuru kalabalık yaptığını belirten satıcılar, "Araç ve insan çok ama alacak kimse yok" diyerek içinde bulundukları durumu dile getirdi.
Araç almak için ikinci el oto pazarına geldiklerini söyleyen vatandaşlar ise pahalılık nedeniyle istedikleri arabayı alamadıklarını ifade etti. Aynı model araçlarda bile 2 bin liraya kadar fiyat farkı olduğunu söyleyen vatandaşlar, ne alıcının ne de satıcının memnun olmadığını belirtti.İHA
YAYINLAMA: 16 Nisan 2020 / 00.44
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.44
İlginizi Çekebilir
H. Hakan Şahin SANKO Tekstil CEO’su oldu
#Güncel / 24 Haziran 2026
Halı Tasarımı Programı öğrencileri diplomalarını aldı
#Güncel / 24 Haziran 2026
TMSF’nin kayyım olduğu şirket sayısı 1.184’e yükseldi
#Güncel / 24 Haziran 2026
Soybağı için Türkiye’de 3 merkezden biri
#Güncel / 24 Haziran 2026
Dört kıtadan üniversite liderleri aynı platformda buluşacak
#Güncel / 24 Haziran 2026
Ekonominin düzelmesi için hukuk ve demokrasi egemen kılınmalı
#Güncel / 23 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
