Sattıkları emtia veya yaptıkları işler için fatura vermek durumunda olan birinci ve ikinci sınıf defter tutanlarla, defter tutmak zorunda bulunan çiftçiler, bundan böyle faturalarına bandrol yapıştırma ya da vergi dairelerine mühürletme mecburiyetinde olmayacaklar. Tebliğe göre, mükellefler, beher fatura için ödenmesi gereken 2 liralık değerli kağıt bedelini Gelir veya Kurumlar Vergisi beyannamelerini verme süresi için de ödeyecekler. Bu arada, Vergi Usul Kanunu’na ilişkin bir diğer tebliğde ise birinci ve ikinci sınıf tüccarlarla, defter tutmak zorunda olan çiftçilerin yaptıkları iş veya hizmet karşılığında kesmek zorunda oldukları fatura için asgari had 10 bin liraya yükseltildi.
YAYINLAMA: 03 Mayıs 2021 / 15.21
GÜNCELLEME: 03 Mayıs 2021 / 15.21
Maliye Bakanlığınca yayınlanarak yürürlüğe giren Değerli Kağıtlar Kanunu genel tebliği ile faturalar için bandrol mecburiyeti kaldırıldı.
İlginizi Çekebilir
“Haksız rekabet yaratır, enflasyonu körükler”
#40 Yıl Önce / 28 Eylül 2026
Bir yılda 197 milyon trafik cezası
#40 Yıl Önce / 28 Eylül 2026
Yağışlar devam ettiği takdirde Alleben eski günlerini yaşayacak
#40 Yıl Önce / 28 Eylül 2026
İmar müdürlüğü arşivindeki evrakları fareler yedi
#40 Yıl Önce / 28 Eylül 2026
Belediyedeki yolsuzluk iddiaları karıştırıldıkça yenisi çıkıyor
#40 Yıl Önce / 28 Eylül 2026
İl başkanları türban konusunda suya sabuna dokunmadı
#40 Yıl Önce / 28 Eylül 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
