Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, belediye ekiplerinin imarlı yollarda kot ile dolgu çalışması yaptığını, yolları imar planına uygun ve hızlı bir şekilde açtığını belirtti. ''Her bölgeye eşit hizmet'' parolası ile çalıştıklarını dile getiren Tahmazoğlu, şunları kaydetti: ''İmarlı yolların açılması, ilçenin gelişmesi ve konutlaşması açısından büyük önem taşıyor. İmar yolar, ilçemizin gelişmesi ve büyümesi anlamına geliyor ki, bu da bölgemizin cazibe merkezi olma yolunda ilerlediğinin göstergesidir. Daha öncede birçok kenar mahallemizde açılmamış imar yollarını açtık. Bizler günü kurtarmak amacıyla değil, ilçemizin yarınlarını oluşturmak, sağlam zeminler üzerine oturmuş bir Şahinbey oluşturmak için çalışıyoruz. Yaptığımız bu çalışmayla konut alanları daha yapım aşamasındayken imar yollarını açarak hizmeti, vatandaşımızdan önce götürüyoruz. Açtığımız bu yollarla hemşehrilerimiz arsalarına daha rahat bir şekilde ulaşacak ve konutlaşma hız kazanacak. Modern konutlaşmanın olması, ilçemizin cazibe merkezi haline gelmesi adına atılmış önemli bir adımdır.''
YAYINLAMA: 15 Nisan 2020 / 22.54
GÜNCELLEME: 16 Nisan 2020 / 00.14
İlginizi Çekebilir
1 Temmuz’dan itibaren menülerde besin değeri ve kalori miktarı yazılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Dokunulmazlık fezlekesi ve enflasyon verisini takip ediyoruz
#Güncel / 25 Haziran 2026
D vitamini eksikliği yıl boyu devam edebiliyor
#Güncel / 25 Haziran 2026
Mirasçıların taşınmazlarında ilk açık artırma mirasçılar arasında yapılacak
#Güncel / 25 Haziran 2026
Kaba intihar hızı, 2025'te yüzde 5,36'ya çıktı
#Güncel / 25 Haziran 2026
Türkiye'de gıda enflasyonu yıllık yüzde 34,86'yı buldu
#Güncel / 24 Haziran 2026
Yorumlar
Yorumlar
Kendi koyacağınız özel bir adla yorum yapmak için giriş yapabilir veya kayıt olabilirsiniz.
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
