Güncel

Obeziteyle Mücadelede Danışanlar mezuniyet sevinci yaşadı
Obeziteyle Mücadelede Danışanlar mezuniyet sevinci yaşadı
Gaziantep Şehir Hastanesi Obezite Merkezi’nde bir yıl süren programı başarıyla tamamlayan 23 hasta için mezuniyet töreni düzenlendi. Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen törende, katılımcılara katılım belgeleri takdim edildi. Törende konuşan İl Sağlık Müdürü Dr. Beytullah Şahin, merkeze bugüne kad...
14 Şubat 2026